2017. november 5., vasárnap

A kaland elkezdődött

Sziasztok! Ez egy sokkal rövidebb bejegyzés lesz, mint az előzőek, de.. Már egyet sem kell aludni, ugyanis MA INDULUNK DÁNIÁBA! Kimondani is fantasztikusan jó érzés. Lassan négy napja nem alszom jól az izgalom miatt, but who cares. Ma végre kijutunk. Mellesleg, mire ezt olvassátok, nagyjából már a reptéren leszünk. Ezt a bejegyzést is útközben írtam (nagyrészt, természetesen..) Kedd óta nem mondanám, hogy nagyon sok dolog történt, de azért voltak érdekes pillanatok. Vegyük például a csomagolást..Nos, azt a káoszt látni kellett volna. Utólag is sajnálom Anya és Apa a hisztit, amit azért csinált, mert ugyan bőven benne voltam a 20kilóban, csak éppen a ruhák nem fértek a bőröndbe, az ajándékokról nem is beszélve...szörnyű volt, de megoldottuk. Pénteken összeültünk a Lányokkal és megtárgyaltuk kemény 1 perc alatt, ki milyen kütyüt hoz magával, utána persze teljesen más dolgokról kezdtünk el beszélgetni. Lányok vagyunk, ez belénk van kódolva.. De, ha tehetitek, mindenképp látogassatok el a Sütibe (nem szponzorált tartalom) isteni ott a cappuccino. Tegnap viszont már tűkön ültem, nem mintha eddig nem..6-7x ki-be pakolásztam a csomagom, lemértem, kb.15kg, de mégsem bírom el..érdekes lesz, az biztos. Ma viszont az eddigieknél is izgatottabb voltam. Kettőkor még egyáltalán nem éreztem, hogy álmos lennék, ezért elkezdtem a bejegyzést. Az éjszakámat nem is részletezném tovább, tele volt forgolódással, izgatottsággal. Csak a szokásos indulás előtti állapotok. Reggel végre, egy nagy adag kávé után(enélkül nem is létezem) stresszoldó takarításba kezdtem, meg újra a bőröndöm tartalmát vizslattam, mert még nem ment eléggé az agyamra, hogy nagyon tele van. Megvolt az utolsó itthoni ebéd-hiányozni fog,nagyon- ezután szenvedtem csak. Lassan telt az idő az indulásig.. Most meg, mind a négyen a kisbuszban ülünk, úton a legújabb kalandunk felé. Könnyes búcsút vettünk mindenkitől (megfogadtam, hogy nem sírok, fogjuk rá, hogy sikerült betartani). Nézzétek el, hogy nem lett hosszú, ez most ilyen rövidre sikerült, de a reptérről még valamilyen formában jelentkezünk. Puszi minden otthoninak!
Bella

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése